joi, 4 martie 2010

Defaimatorilor trupului meu,
Le voi da un ML-u
Perfuzat din inima de leu.
In argint greu zac
Vampirii sufletului posac,
C-am in rucsac
2 kg de H in vrac.
Iar daca vreodata am decis sa tac
Legea gravitatii vorbelor din copac mi-a zguduit lustra
Zise-n ilustra : " Asa grait-a Zarathustra" .

Un comentariu:

Anonim spunea...

Tari versuri dar eu am unele care ti se potrivesc mai bine :))

Cand ma vad ele fac "Ooooo"
Simpson we love you baby, love you baby
Cand ma vad ele fac "Ooooo"
P!zd@le dispera wow wow
Tipa parca-s Bow Wow

P!zd@le dispera cand dau jos toalele
Niciuna nu comenteaza, chiar spala si oalele
Cand imi scot ciocanu afara ele ridica poalele
Uneori sunt indivios pe cate p!zd@e arde soarele.
:)))))
Miss J.J :D

plaman vs. tigara


am bagat tigara in gura, aceasta tremnura nervoasa si sufla cu demnitate fumul nicotinat dintre sporii inghesuiti.am tras fumurile grabit sa o arunc pe jos, tigara imi mutila plamanul stang , se lupta cu mine, mai bine zis cu vointa mea de a termina pachetul, tigara radea de inconstienta mea, filtrul imi intepa buzele uscate din lipsa berii.... tigara arunca un ultim recital de lumina si fum si apoi isi incredinta amintirea in penumbra filtrului. biruisem, fumasem si ultimul spasm de stralucire al tigarii, eram victorios in lupta cu pachetul de tutun. tigara biruise si ea. isi pusese amprenta la gudronificarea plamanului meu. suntem chit deci.....
si dupa cum se anunta mai am de dus cateva sute de batalii cu propria-mi sanatate