duminică, 12 iulie 2009

bitter sweet

e aproape 8......si stau treaz de cateva ore, stau singur in locuinta de vara a gandurilor mele. a plouat toata noaptea, a tunat in gand. ma gandeam la tine, la pozitii obscene si faceam tumbe cu ultimele umbre sterse de pe tavan. mi-am dat seama ca dragostea s-a lipit ca un timbru pe plicul in care se afla inima mea, e greu de conceput o continuare a tumbelor vietii mele fara tine. brusc mi se deschide o cortina si imi apari atat de draguta, te apleci intr-o revetenta profunda si apoi iti ridici privirile si muzica incepe sa ma gadile in urechi. nici shot-gunul nu m-ar fi putut lovi mai tare, ma rostogoleam pur si simplu de fericire in topoganele rasetelor. traiasca casa, ca de cand esti in ea mananc mai multa ciocolata si solicit patul atat de des ca mi-e frica sa nu ma aflu cumva in rai.........adica sunt mort ? tot ce e sigur e ca's mort dupa sarutul si posteriorul tau. mai e un pic se face 8, eu iti dedic clipele si tu visele. cand esti cu mine nici armate de iepuri albi, pufosi si dragalasi, nu te pot atinge draga mea.
mai esti acolo ? ma mai asculti ? eu iti vorbesc despre bucuria de a-mi petrece timpul jcu jumatate din tine si visele cu cealalta jumatate, sa te sarut si atunci simt mingiute de foc iluzorii care mi se invart pe coloana, iar realitatea e ca ma ustura inima cand ne certam si imi incolteste rod de "green shit" cand ne impacam. :)

Niciun comentariu:

plaman vs. tigara


am bagat tigara in gura, aceasta tremnura nervoasa si sufla cu demnitate fumul nicotinat dintre sporii inghesuiti.am tras fumurile grabit sa o arunc pe jos, tigara imi mutila plamanul stang , se lupta cu mine, mai bine zis cu vointa mea de a termina pachetul, tigara radea de inconstienta mea, filtrul imi intepa buzele uscate din lipsa berii.... tigara arunca un ultim recital de lumina si fum si apoi isi incredinta amintirea in penumbra filtrului. biruisem, fumasem si ultimul spasm de stralucire al tigarii, eram victorios in lupta cu pachetul de tutun. tigara biruise si ea. isi pusese amprenta la gudronificarea plamanului meu. suntem chit deci.....
si dupa cum se anunta mai am de dus cateva sute de batalii cu propria-mi sanatate