luni, 9 noiembrie 2009

Intrebarile de saptamana aceasta (care sunt nitel mai usoare) :

Cine raspunde la cele mai multe va adauga sapt viitoare 2 intrebari proprii la postare.

1. Ce a fost Inchizitia ?

2. Cine este autorul poeziei Eu nu strivesc corola de minuni a lumii” ?

3. Unde este mai frig, la Polul Nord sau la Polul Sud ?

4. Bruce Lee il bate pe Van damme ?

5. La ce echipa a jucat Michael Jordan ?

6. Cum se poate face intr-un mod de netagaduit dovada ca e mai suor de zambit decat de incretit fruntea ?

7. Cati erau “cei trei muschetari” si cum se numeau ?

8. Ce trupa punk a luat nastere la Londra in 1975 cu primul vocalist principal Johnny Rotten ce avea sa fie apoi inlocuit cu Sid Vicious ?

9. Care este capitala statului Maroc ?

10. Un alt mare scriitor al lumii a murit exact in aceeasi zi cu William Shakespeare. Cum se nume el ?

7 comentarii:

simson spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Anonim spunea...

1. Pai inchizitia era...o forma de justitie in Evul Mediu.
2. Blaga. Mi-a cazut si la bac poezia asta
3.La Polul Opus
4. Il bate ca e mai batran Van Damme.
5. In echipa cu Michael Jackson.
6. Pai....nu stiu. Sa-l intrebam pe viitorul presedinte al tarii
7. Pai cei trei muschetari erau...hm.. trei cred. Si ii chema Aramis, Athos si Portos. Intrebare: Cei trei muschetari le bat pe Testoasele Ninja?
8. Nu stiu, dar sigur le-a facut Horia Moculescu o piesa...ca era in voga pe atunci
9. Eeee nu mai stiu exact daca Rabat sau Casablanca. Una din ele e capitala economica dar habar nu am care si mi-e lene sa caut pe Google. Alege tu
10. Corneliu Vadim Tudor.

by jojo

foc launtric spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Grecu spunea...

1. Ce a fost Inchizitia ?

Petrecere pentru musulmanii si evreii din Spania evului mediu.

2. Cine este autorul poeziei “Eu nu strivesc corola de minuni a lumii” ?

Blaga, am facut-o in clasa a 12-a ba.

3. Unde este mai frig, la Polul Nord sau la Polul Sud ?

Sud.

4. Bruce Lee il bate pe Van damme ?

Ba eu zic ca da, gen Van Damme a facut si balet, ceea ce e cam gay si denota un trecut de fatalau.

5. La ce echipa a jucat Michael Jordan ?

Chicago Bulls.

6. Cum se poate face intr-un mod de netagaduit dovada ca e mai usor de zambit decat de incretit fruntea ?

Raspunzi la intrebarea 4.

7. Cati erau “cei trei muschetari” si cum se numeau ?

Erau 4, Athos, Portos, Aramis si D'artagnan. (Probabil am scris gresit numele)

8. Ce trupa punk a luat nastere la Londra in 1975 cu primul vocalist principal Johnny Rotten ce avea sa fie apoi inlocuit cu Sid Vicious ?

Sex Pistols.

9. Care este capitala statului Maroc ?

Rabat? ... sau Casablanca. Prima.

10. Un alt mare scriitor al lumii a murit exact in aceeasi zi cu William Shakespeare. Cum se nume el?

Craciun.

mama ( coana ioana ) spunea...

1. inchizitia a fost o miscare religioasa in care adevaratii credinciosi erau pedepsiti de fanaticii religiosi care nu credeau cu adevarat in existenta lui Dumnezeu, masluind credinta.
2. Blaga Lucian
3. Polul Sud
4. il bate de-l rupe
5. -
6. ceva cu muschii fetei la naiba
7. erau 4 : Athos, Portos, Aramis si D'artagnan

8. -
9.Rabat
10. -

simpson spunea...

jojo are 5 raspunsuri corecte , bravo !
grec a raspuns corect la 7 intrebari, ca deobicei e printre primii, bravo grecule !
mama a raspuns la.......6, cu indulgenta 7 intrebari. e tare baba. sunt curios cine iese pe primu' loc la final.

bai jojo.......jordan in nici un caz nu a jucat in echipa cu jackson, dar ar fi fost interesanta treaba......si vadim nu e mort desii vad ca iti doresti. :) f f amuzanta ai fost azi.......da, cei trei muschetari sper sa la bata pe testoasele ninja.

grec..........nici craciun nu e mort.....iar ca scriitor ar fi deplorabil, o rusine. haha ce raspunsuri.......caterinca

Adiriana spunea...

2. Lucian Blaga
3. Polul Sud
4. Da, Bruce Lee.. si mort il bate pe Van Damme
5. Chicago Bulls (ce ochi mari ai facut atunci cand ai vazut ca stiu ;))
6. Ti-am spus ca ma gandeam la muschi..muschii obrajilor sunt mai "lucrati" decat cei ai fruntii..cand mestecam, cand vorbim, cand cascam si..mai sunt si alte activitati pe care le facem cu gura...si atunci sunt solicitati muschii din zona obrajilor (e nasol ca nu stiu cum se numesc). Muschii fruntii nu sunt asa des utilizati. De aceea cred ca e mai usor sa zambim decat sa incretim fruntea. Si aratam si mai bine! Esti super draguuuuut!
7. 4: Aramis, Portos, Athos, D'artagnan
8. Sex Pistols :X:X:X
9. Rabat sau Casablanca
10. Daniel Defoe?

plaman vs. tigara


am bagat tigara in gura, aceasta tremnura nervoasa si sufla cu demnitate fumul nicotinat dintre sporii inghesuiti.am tras fumurile grabit sa o arunc pe jos, tigara imi mutila plamanul stang , se lupta cu mine, mai bine zis cu vointa mea de a termina pachetul, tigara radea de inconstienta mea, filtrul imi intepa buzele uscate din lipsa berii.... tigara arunca un ultim recital de lumina si fum si apoi isi incredinta amintirea in penumbra filtrului. biruisem, fumasem si ultimul spasm de stralucire al tigarii, eram victorios in lupta cu pachetul de tutun. tigara biruise si ea. isi pusese amprenta la gudronificarea plamanului meu. suntem chit deci.....
si dupa cum se anunta mai am de dus cateva sute de batalii cu propria-mi sanatate