luni, 16 noiembrie 2009

Raspunsurile de saptamana trecuta , iata-le :

1. Inchiziţie (lat. inquisition - cercetare) este o formă a justiţiei în epoca timpurie a Evului Mediu, această formă diferă de „dreptul roman”, prin forma de acuzare, aplanarea controverselor, într-un proces intentat de inchiziţie („ex officio“) erau prezentate metodele ca servind interesele obşteşti şi salvarea sufletului acuzatului.

Metodele de investigaţie a inchiziţiei, era descoperirea aşa numitului „adevăr” pentru obţinerea acestei dovezi, se folosea şi schingiuirea acuzatului în faţa unor martori, recunoaşterea vinei acuzatului fiind scopul principal al investigaţiile, dovezile obiective fiind neglijate. Acest proces lua în considerare numai declaraţiile unor martori, care se baza pe declaraţiile altor martori, astfel procesul putând dura timp îndelungat, sfârşitul procesului se termina cu o sentinţa putând fi numai nevinovat sau vinovat cu recunoaşterea vinei.

2. Lucian Blaga

3. Polul Sud, dap

4. Bruce Lee il bate pe Van Damme..........de-l rupe

5. Chicago Bulls...........era the best ! nici decum cu michael in echipa hahaha

6. Pentru a increti fruntea sau a misca sprancenele se pun in miscare 50 de muschi, in timp ce pentru a surade se pun in miscare numai 13. adriana asta era ct pe ce sa......

7. mai are rost sa zic ? aia 4 : athos, portos si aramis in frunte cu D'argtanan

8. Sex Pistols

9. Rabat.............Casablanca a fost capitala.............si momentan e capitala culturala si economica

10. Dante Alighieri

Grec si Adriana la egalitate.........puneti amandoi cate 2 intrebari.....:) iiii

Niciun comentariu:

plaman vs. tigara


am bagat tigara in gura, aceasta tremnura nervoasa si sufla cu demnitate fumul nicotinat dintre sporii inghesuiti.am tras fumurile grabit sa o arunc pe jos, tigara imi mutila plamanul stang , se lupta cu mine, mai bine zis cu vointa mea de a termina pachetul, tigara radea de inconstienta mea, filtrul imi intepa buzele uscate din lipsa berii.... tigara arunca un ultim recital de lumina si fum si apoi isi incredinta amintirea in penumbra filtrului. biruisem, fumasem si ultimul spasm de stralucire al tigarii, eram victorios in lupta cu pachetul de tutun. tigara biruise si ea. isi pusese amprenta la gudronificarea plamanului meu. suntem chit deci.....
si dupa cum se anunta mai am de dus cateva sute de batalii cu propria-mi sanatate